Bloggintresserade

torsdag 3 februari 2011

the Mariposa stack....

Det är jättekul att göra askar!! Här har jag inspirerats av Randi hon är så otroligt duktig. Rosen har jag doppat i clear utee men det var lite vitt kvar i meltingpoten och jag orkade inte göra rent, men effekten tycker jag blev jättebra, även bladen är doppade i clear......

Det blev en bokask men jag tar den enkla vägen och klär kanten med wellpapp. Mönsterpappren kommer från the Mariposa och bilden är Graphic 45......

Innehåll jo underbart goda chokladkulor.......

Tack för besöket och har du lust att lämna ett spår blir jag glad, ha det gott.....

12 kommentarer:

Anne sa...

For en nydelig bok, og den rosen ble virkelig dødslekker sånn!
Kjempeflott. :)

Ha en fin kveld.
Klem, Anne.

Pia sa...

wow så flot ligner da brettet/foldet sider, smart med bølgepap, nydelig bog
knus Pia

Berit sa...

Skikkelig lekker eske!

-klem-

Katarina sa...

Vilket ljuvligt bokkort och vad läckert det blev med vit- och clearutee, lite melerad. Ha en trevlig helg. Kramar Katarina

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig bok du har laget! Kjempefin blomst igjen fra deg.
Ha ei fin helg!

snojbi sa...

Superfin bok och rosen ser nästan ut som om den var av porslin.

Karin sa...

Utrolig lekker bok og så smart med bølgepapp. Rosen ble virkelig flott (",)
Klem fra Karin

Pinklady 68 sa...

Et nydelig bok-kort!!

Ha en fin helg! Klem Laila.

Maritha sa...

ÅHHHHH så galet fin ros.....jag smälter som ett embossingpulver under en embossingfön....=)Helt underbart kort och så snyggt gjort!!
ha en skön helg
Kram kram

Heidi sa...

Den blomsten ble så stilig!
En nydelig bok, lekkert pyntet:)
God helg, klem:)

Black Iris sa...

Men vilka fina askar du gör. superproffsigt.

Kram och god helg
Maidi

nedergaard ( Lissy ) sa...

Så nydelig en bog du har lavet...flot med bølgepappet og en super flot blomst


Ha en dejlig weekend