Bloggintresserade

söndag 27 mars 2011

Låda med 3 fack gjord med BIAN....

Har skurit till en massa bitar i papp. Detta skall bli en låda med 3 fack, 17 cm bred och 30 cm lång, framkanten är 8 cm hög och bakkanten 22 cm. För att spara på mönsterpappret så har jag klätt alla kanter med Tissue tape.....
Sedan var det bara till att välja mönsterpapper. Alla kommer från ett Tim Holtz block med 36 papper helt underbara...........och dom hittar du HÄR...Hos Scrap & Hobby.


Jag har satt bottnarna i lite olika höjder......


och så var det bara till att fylla lådan med något.............


Tack för besöket och ha en fortsatt bra dag............

24 kommentarer:

Maritha sa...

MEN ÅHHHH Mim....det här va ju så förbaskat snyggt att jag bara dööööör!! Så galet fint gjort och så underbart fina papper. WOW säger jag!! =)

Kram Maritha

Pia sa...

woooow så flot tutorial ogg rigtig lækker box til opbevaring
knus pia

onkis sa...

Wow!
Blir mållös...
Den är jättefin,vilket jobb..

Lena B E sa...

Åh wow vilken läcker låda, supersnygg!! :)
Ha en trevlig kväll.
Kram Lena

Anonym sa...

Kan bara instämma, supersnygg! Underbara papper!! Kommer du ihåg första gången vi satt och pillade med en sån där låda, det blev en sen kväll för oss :)
Kramar Anna

Berit sa...

Å, men så smart! Den var kjempefin!
Klem, Berit

Margareta sa...

Jättesnygg och så praktisk! Har hittat in på din blogg först idag och här finns då verkligen så mycket inspirerande att titta på!
Vet inte om det är du som varit inne och kommenterat rart på min blogg - länken funkade inte till nån Mim - kanske var det du?

Merete/Scrappeguri sa...

Den var kjempefin, smart oppbevaringsboks.
Ha en fin kveld!
Merete

Marie Wisén sa...

Ååååååååå så läcker!!!!!!!
Kram Marie :)

nedergaard ( Lissy ) sa...

Wowww, super smuk box i så flot papir... tusind tak fordi du vil dele tutorial med os

Ha en god dag i morgen

Pinklady 68 sa...

Wow, så smart!! En kjempe flott boks!!

Klem Laila.

pojjo sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH vill HAAAAA
Så himla läckert det blev... kan du inte ha n utlottning av en sån *blinkar sött med ögonen och ser söt ut *
HA HA HA Kram

Lilla Pyssel Inger sa...

OMG vilket jobb men fasen vilket snyggt resultat det blev helt kanon:)
Denna låda fall mig helt i smak du är så himla "duktig" tack snälla för att du delar med dig:)

Hoppas att du får en toppen måndag och vecka:) Ha det bäst och kramar från lilla Inger:)

Heidi sa...

Wow dette var stilig!
Og takk for tutorialen:)
Lekre mønster ark.
Ha en fin dag, klem:)

Lena sa...

Verkligen kanonsnygg. Vilket snyggt papper du använt och vad jobb du har lagt ner. resultatet..Guldstjärna!

Lenas kort sa...

Himmel og hav, denne knall flott! Bra jobba :-) Ha en flott kveld :-)

Katarina sa...

Wow, vilken bra låda och supersnygg var den också. Läckra papper. Ska ta mig tid och göra en sådan ngn gång. Kram Katarina

Gry-Heidi sa...

Åhhhh, for en lekker boks !!
Takk for at du deler oppskriften :)

Klem :)

Linapyssel sa...

Hej Mim!!
Jag har apat efter dig och gjort en jag med...som ska stå på jobbet mitt och sälja alla mina kort och annat som "blir över"!(min blev inte lika fin som din bara!)Tusen tusen tack för att du gjorde en sån här så jag fick nån stans att parkera korten!! BÄSTA MIM!!!
Kram på dig duktiga DU

Marita Johansson sa...

Wow vilken snygg låda

Annelie sa...

Åååhh, nu poppade min nertryckta längtan efter en BIA upp igen...
Supersnyggt!!

Liza sa...

Men OJ vilken underbar låda!! Vansinnigt vacker, och den har dessutom en funktion! Sånt gillas! =)

Anonym sa...

Åååh, så snygg!! Vill också göra en.... Kan du inte lägga ut en skiss med alla mått på bitarna? Det vore himla gulligt av dig.

Zima sa...

Jättefin - och praktisk - låda!