Bloggintresserade

fredag 17 juni 2011

Studentkort.....

Igår var vi på studentuppvaktning och jag skulle fixa till ett kort. Eftersom jag gillar att göra askar så fick det bli en att lägga kortet i, den är bara 1 cm hög och locket ½ cm lite pilligt men det blev bra. Men jag har svårt för gula och blå kort så det fick bli lite mer i naturfärger och så var det till en kille.......

som gick ut fordonslinjen. Studentstämpeln kommer från Arkivet. Kortstommen är av akvarellpapper som jag färgade in med distress och sedan stämplade jag med en massa stämplar från Crafty Secrets serie Car Classics.

Inuti ett litet kuvert till att...............

Även baksidan fick en hel del stämplar.

Tack för besöket och ha en bra dag.......
Ps kortet blev väl mottaget.

9 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Hvor er det smukt... så flot med alle stemplerne, og sikke en skøn lille æske.

Ha en dejlig dag!!!

-Sanna- sa...

Dette var lekkert.
Stilige stempler !

Ann-Charlotte's blogg sa...

Såå himmla superläckert med alla bil stämplar och den fina asken till, detta måste gjort succe!
Ha en riktigt härlig helg!
Kram Ann-Charlotte

Katarina sa...

Förstår att kortet blev väl mottaget, så annorlunda och läckert. Passar perfekt till en kille som gått ut fordonslinjen, så tufft och annorlunda. Ha en trevlig helg. Kram Katarina

Marita Johansson sa...

Wow det är superfint

Maritha sa...

Men hur ursnyggt som helst kära du!! =)

Kram

Lena sa...

Vilket snyggt kort! Ett av de snyggaste studentkort jag sett. Superläckert med alla stämplarna. Ha en trevlig helg.

Pia sa...

kæmpe rålækkert
Du må have en god weekend
knus Pia

Snabbscrapparen sa...

Jätte stiligt! Smart att ta ett vanilgt kuvert och dekorera istället för att mecka ihop en ficka.