Bloggintresserade

söndag 21 augusti 2011

Tim Holtz - Rickety House

Hej på er!! nu var det ett tag sedan uppdatering här i bloggen. Jag har varit i Norge några dagar. På möte i Sandnes, övernattning i Stavanger, på kurs i två dagar på SPA-Hotell Velväre på Hjelmeland (undrar om det stavas så) och så underbart vackert det var där och sedan tillbaka till Stavanger för ytterligare en övernattning på Skagen Brygge.


Här har jag gjort ett DT kort till Scrap & Hobbys blogg idag kolla gärna in där så får du mer info om vad jag använd för olika stansar.

Ha en fortsatt bra söndag och ikväll måste jag göra en bloggrunda, har ju nästan abstinens nu när jag inte tog datorn med mig på resan.


23 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Kjempe flott kort!! Stilig layout:-)

Ha en fin søndag! Klem Laila.

Maritha sa...

KANONKORT.....så himla fiffigt gjort med huset!! =)

Kram

Anne Bente sa...

wawww denne var bare flot,lækre detaljer

klemmmm

Berit sa...

Å, for et herlig kort!

bestevenn sa...

Så stilig kort, og morsom bruk av dies. Knallbra!

Lena sa...

Häftigt och verkligen annorlunda. Så fint hus och vackert dekoreratär det.

Lenas kort sa...

Så kult kort du har laget :-) Dette huset har så mange mulighetet :-) Tror jeg må ta den fram igjen snart :-) Ble innspiret nå :-)Ha en flott kveld :-)

Marita Johansson sa...

Wow vilket coolt kort

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilket snyggt flytt kort, gillar att stämplat ut i wellpapp!
Ha det bäst!
Kramar Ann-Charlotte

Meretekj sa...

Kjempestilig kort du har laget.

nedergaard ( Lissy ) sa...

Åh, så smukt... ser rigtig flot ud med bølgepap og blomster.

Ha' en bra dag!!!

Snabbscrapparen sa...

Tror du inspirarats av videon jag just sett... Kul att se din version av hur huset kan användas. Jätte fint!

E-designat sa...

Mycket fint du gjort sen jag sist tittade förbi. Gillar hur du gjort bokkorten och metaltejp kortet med den trumpetande mannen, helt underbart.

Kram
Erika

Anonym sa...

Härligt flyttkort, den där diesen är verkligen användbar till många olika projekt. Kanskee borde jag köpa en sådan :-)
Må så gott.
/Carina

pojjo sa...

Vilket häftigt hus du har gjort :D

Johanne sa...

Blir inspirert:-)
For et stilig kort!

Lilla Pyssel Inger sa...

KANONSNYGGT riktigt läckert är vad det är:) Du är alltid så himla grym på att få det till:)

Ha en toppen dag och kramar från Lilla Inger:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig:)
Det är fredag i dag och ville tassa in och önska dig en riktig trevlig fredag och helg:)
Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger :)

Katarina sa...

vilket underbart flyttkort, dien är läcker. Dax för helg igen. Ha en bra fredag och trevlig helg. Kram Katarina

Anonym sa...

Knallstilig kort!
Hørtes hærlig ut med SPA på Hjelmeland da! -Tror faktisk du var heldig med været da du var her i Sandnes oxo? :))
Ha ei fin helg videre:) Go klem, Tove

nedergaard ( Lissy ) sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pia sa...

super lækkert med flotte detaljer
Du må have en god søndag
knus Pia

Carina sa...

Hej!
Här fanns det mycket fint att titta på och detta lilla hus är så härligt!
Tack,för hälsningen hos mig!