Bloggintresserade

tisdag 15 maj 2012

Tonic Studios stansar...

Hej
Ojdå redan tisdag och då var det min tur att göra ett inlägg i Tonic Studio bloggen. Vet du vad det har släppts nya stansar precis nu i dagarna. Här har jag använt Tonic Studios Petal Pairs Box Set 4 och Tonic Studios Simplicity Geared Pattern Punches - Doily Strip som du kan stansa i 400 gr papper med.

 Men jag kanske inte använde stansen som det var tänkt eller vem säger vad som är rätt eller fel. Stansade bara varannan gång och skar sedan mellan stansningarna.

 Stansade ut många remsor och satte fast som ett rutmönster på min kortbas. Sedan gjorde jag blommor med den nya Tonic Studios Petal Pairs Box Set 4.

Det var dagens pyssel, ha en fortsatt bra dag....

8 kommentarer:

Tigerblomma sa...

Du är så påhittig! Läckert som alltid!

Lilla Pyssel Inger sa...

Så himla snyggt detta blev och vilken underbar idé att göra på detta sätt :) Tack snälla för att du delar med dig:)

Blir SUPER GLAD att du gillade mitt Gitarr Grattis kort det var mycket kul att göra fast det gick åt mycket card stock:)

Önskar dig en jättetrevlig tisdag och vecka som kommer:)

Ha det bäst och kramar från Lilla Inger ♥

Maritha sa...

Blev ju riktigt läckert med din egna stansning!! Coolt och vackert!! =)

Kramen

nedergaard ( Lissy ) sa...

Så skøn en punch og et kreativt lavet kort... så nydeligt pyntet og et super lækkert stempel. God mandag, klem

Angelica sa...

Vem har sagt att man ska minsta lilla hänsyn till hur prylar är TÄNKTA att användas !!?
Det här var ett riktigt bra sätt som jag gillar massor!!
Ha det gott!

Black Iris sa...

Jättefint,.. Beundrar er som kan det här..

Kram Maidi

Marita Johansson sa...

Sååå läckert

Iffa ...... sa...

Snyggt kort!!!
Det där låter som bra stansar, hopplöst med stansar när man inte kommer igenom vanliga cardstock. Denna var mycket snygg och du har på ett så käckt sätt satt den på kortet!
kram Iffa