Bloggintresserade

fredag 22 juni 2012

Spring Time 6x6".....

Hej !
Idag är det Midsommarafton tycker nog att vi skulle haft denna dagen som vår nationaldag. Undrar nu bara om det blir färskpotatis, sill, nuppe och jordgubbar ute eller inne i eftermiddag??

Jag blev så jätteglad när jag surfade runt hos PaperCraft Skandinavia och insåg att de hade dessa underbara prickiga papper i sortimentet, de passade utmärkt till Spring Time nr 5 i storlek 6x6". Så då var jag bara tvungen att göra en ask, kolla i Inkido bloggen så får du ser hur den ser ut.

Trevlig Midsommar!!

6 kommentarer:

Iffa ...... sa...

En sån fin ask du gjort!
Hjärtat blev så fint =) På det sättet gjorde jag mina falska sigill i julas fast med embosspulver, blir så fräckt!!

Ha en underbar midsommarhelg!!
Kram Iffa

Zora sa...

Jösses hur hinner du göra alla dessa läckra alster. rena guldgruvan om man behöver inspiration:0)
Ha en skön mosdsommarhelg.
Zors

nedergaard ( Lissy ) sa...

Så smuk en æske i disse lækre papirer. Og så fint en effekt med utee på dit hjerte.
Ha en rigtig skøn midsommeraften, klemm

Maritha sa...

OJ OJ....så himla fin ask!! =)

Kram kram

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hej vännen!
Vilken fin ask gillar det fina hjärtat och prickiga papper är bara så fint!
Ha en riktig härlig fortsättning på helgen och sommaren!
Många Kramar Ann-Charlotte

Black Iris sa...

Ja, nu är helgen över och det fortsätter att ösregna.. Ska det aldrig bli sommar i år tro??

Kram Maidi