Bloggintresserade

torsdag 30 augusti 2012

My Minds Eye....

Hej hallo och tjenix!
Jag är ingen halloween fantast MEN när jag hittade detta underbara papperskittet från My Minds Eye i 12x12" så var jag såld. Men om det nu är någon som har spindelfobi så scrolla för allt i världen inte ner.

My minds eye Halloween Lost & Found Paper & Accessories Kit 12"X12"

Naturligtvis blev det en ask, vad annars......


mer bilder på asken finns i Cili in pappers Blogg.


Ha det gott och hoppas nu att ni fick lite inspiration, Birgitta. 

5 kommentarer:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hejsan!
Guuud så läckert med orange och svart, pappren är jätte snygga!

Roligt att kunna göra dig glad med mitt kort ;-)
Kramar Ann-Charlotte

Tigerblomma sa...

Kanske något för mig med då. Älskar inte heller Halloween. Men det här var snyggt. Precis som din fina låda.

Maritha sa...

Meeen wooow....så jädra läcker!! Jag är som du ingen Halloween fantast men dessa papper va verkligen härliga!! =)

Kram

nedergaard ( Lissy ) sa...

Super lækkert i de skønne farver og papirer... rigtige efterårs farver.
Ha en flot aften, kram

Iffa ...... sa...

Jag tog ett djupt andetag och scrolla ner trots att jag hatar spindlar =)

Tur jag gjorde det för vilken megasnygg ask!!!
Så läcker!
Kram Iffa