Bloggintresserade

torsdag 26 september 2013

Maja Design och Prima

Maja Design har kommit med en ny kollektion och den är HELT underbar. På detta kortet har jag använt mig av Maja Design Vintage Autumn Basics 12x12 - No IV i botten och på det No I.  Till dekorationer har jag använt från Prima klocka och hänge. Stämpeln från Kaisercraft Clear Stamps 6.25´X4´ (16x10cm) Just Believe



På insidan att skriva på en liten lapp där jag först stämplade på en post it lapp med Kaisercraft Clear Stamps 6.25´X4´ (16x10cm) Just Believe. Sedan klippte jag ut texten och satte post it lappen på det papper jag skulle stämpla på. Och vips så hade jag en ram som jag klippte ut för hand som hänger ihop med utsidan.


Ursnygga fjärilar i bark men hittar dom inte i webbshopen??


Ha en bra dag.

1 kommentar:

Maritha sa...

Riktigt fint kort och woooow för dessa papper!!

Kram