Bloggintresserade

torsdag 3 januari 2013

Januari börjar året...

Första gången jag såg serie Place in Time från Graphic 45 så gav den habegär (vilket många av deras papper gör tycker jag). Så jag införskaffade båda seten 8x8" och 12x12"tokigt men sant. Här har jag använt 8x8" setet till ett göra grunden till en almanacka och blandat upp det med bilder från 12x12" setet. Kolla gärna in Cili in Papers blogg där finns det mer bilder.


Tack för besöket och så vill jag Önskar dig ett härligt pysselår 2013...........

4 kommentarer:

Maritha sa...

Meeen nu jä***(ja jag ber om ursäkt) för jag höll på att slå hakan i tangentbordet när jag såg dina snygga kalender....jösses Mimsan!! Jag har oxå alla dom där papprena och jag har bestämt mej för att göra en LO i mån av dom,så hela 2013 finns med.....men din idé va ju bara perfekt!!! Nu har jag ju ingen "binder"mojäng så jag får väl hålla mej till min plan....=)

Kramen

Anna sa...

Det här är verkligen otroligt fint!!! Papperna från Grafik 45 är såå fina, har varit på väg att köpa dom flera gånger nu vet jag att jag måste ha dom :)
Kramis

nedergaard ( Lissy ) sa...

Kæmpe nydeligt og så fint du har brugt stensils i hjørnet.
God weekend, kram

Ulrika aka LillBlomman sa...

Snyggt! Måste erkänna att det var ett tag sedan jag köpte ngt från G45, köpte mycket i början, men nu blev jag sugen igen ;) kRamar!