Bloggintresserade

torsdag 20 juni 2013

Mera Heidi Swapp Color Shine....

Hej! jag har fastnat i sprayträsket, jag gillar verkligen de här sprayerna från Heidi Swapp. Här har det blivit en hållare till ett anteckningsblock. Jag har gjort pärmarna i storlek 18 x 23 cm av chipboard


Klätt alla sidorna med mönsterpapper från Graphic 45 serie Secret Garden och gjorde en liten ficka på insidan. Satte ihop pärmarna med Bian.

  
Gjorde även en ficka i storlek 17 x 21 cm att sätta ner blockets baksida i och den har jag satt fast med Crafty Foam Tape Roll Black för då blir det lite distans så att det är lätt att byta block. Blocken kommer från Biltema och säljs i 3-pack.


På ett hörn har klistrat lite udda bokstäver.


Några flaskor och blommor och blad.


En gammal dragkedja, ja det är detta som är så kul man kan plocka på en massa udda saker i alla möjliga färger för allt skall täckas med gesso innan man kan börja spraya.


Önskar dig en Trevlig Midsommar.

8 kommentarer:

Mikaela sa...

läckert! jag gillar färgerna!!

nedergaard ( Lissy ) sa...

Super flot lavet med spray... Skønne farver og så gennemført

Ha en god dag, knuss

Maritha sa...

Riktigt riktigt läckert! :)

Glad midsommar
Kram

Pia sa...

wow det ser super rålækkert ud
knus Pia

Peninia / Gosia sa...

Beautiful blog, great work. I love it :)

Best wishes and sunny :)
Peninia *
http://peniniaart.blogspot.com/
♥ ♥ ♥

Outi sa...

Så otroligt läckert!!! Det där måste jag bara prova, ser riktigt kul ut.
Kram, Outi

Zora sa...

Gillar i massor, får nog investera i några färger. Det blir ju så snyggt.

Frk. Bogstad sa...

Likte innsida av boka veldig godt. Flott å bruke dei arka til sånt prosjekt. Utsida e litt for mykje for meg ;)